Stichting Liox werft fondsen met in acht neming van alle eisen/ normen en verwachtingen van juiste organisatie van een goed doel. Daarnaast werkt stichting Liox aan continue verbetering van projecten en beleid. Door daarbij ook naar tips en adviezen van CBF te luisteren streeft stichting Liox naar juiste uitbreiding van kennis, kunde en samenwerkingen.

Door ons aan te sluiten bij het kennisplatform Cultuur+Ondernemen leert stichting Liox samenwerkingen aan te gaan en zich te blijven ontwikkelen.

Stichting Liox beoogt in de nabije toekomst lid te worden van Kunsten ’92, om zodoende kennis en kunde en relaties in deze sector uit te breiden en daarvan te leren en ontwikkelen.

Stichting Liox werkt samen met gemeente Nijmegen, en is daar altijd op zoek naar uitbreiding van projecten en mogelijke ondersteuning voor onze initiatieven.

Stichting Liox werkt samen met provincie Gelderland, en is daar altijd op zoek naar uitbreiding van projecten en mogelijke ondersteuning voor onze initiatieven.

Stichting Liox beoogt in de nabije toekomst lid te worden van deze brancheorganisatie.

Stichting Liox werkt samen met gemeente Zeist, en is daar altijd op zoek naar uitbreiding van projecten en mogelijke ondersteuning voor onze initiatieven. Stichting Liox heeft in Slot Zeist een mooie start ervaren.