Collection on tour

De collection on tour. Stichting Liox zorgt ervoor dat deze lokale cultuur & kunst wordt ingericht in de bestaande werk/vergader locaties. Hierbij werkt stichting Liox samen met interieur adviseurs, en lectoraten. De exposities van stichting Liox hebben een drievoudig karakter. Ze zijn cultuur overdragend, educatief en leggen een verdiepende en verbindende relatie tussen het getoonde erfgoed van de stichting en de extramurale context. Dit laatste heeft betrekking op bezoek aan de exposities die worden tentoongesteld. Door de gelaagde vertelling, verschillende vertelniveaus, hidden facts en link naar de actualiteit, biedt de stichting Liox ook nieuwe en verrassende informatie voor de bezoeker met een gevorderd kennisniveau. Meerdere keren per jaar zullen in werk/vergaderlocaties wisselende exposities te zien zijn, afwisselend in grootte, variërend in actualiteits- en historisch gehalte. Deze cultuur & kunst stukken dienen als promotie voor deze groepen, waardoor het uitnodigt naar het bezoeken van hun locaties. Daarnaast kan deze kunst te koop worden aangeboden.  Participanten kunnen deze bestellen via het online platform van stichting Liox of natuurlijk bij degene van wie deze kunst is. Op deze wijze kan stichting Liox een brug vormen tussen cultuur, cultuureducatie en cultuurparticipatie.

STICHTING LIOX